Avto.info

Chevrolet cruze 2,0 VCDi LT

Obleka še ne naredi človeka

Sreda, 27. januar 2010, 08:07
Avtor: Rene Forjanič Foto: Matej Mihinjač


Tehnični podatki

 
tehnični podatki chevrolet cruze 2,0 VCDi LT
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1991
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 kW (150 KM) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 Nm pri 2000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4597 x 1788 x 1477
medosna razdalja v mm 2685
prtljažnik v litrih 450
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1427 (497)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 8,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,0/4,8/5,6
poraba na testu v l/100 km 7,0
cena osnovnega vozila v EUR 12.550
cena testnega vozila v EUR 18.850
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 19.850

Oddaj komentar

Komentarji

jožko Sreda, 27. januar 2010, 09:29
Imam Cruza, zato se z vami ne strinjam v celoti. Je odličen najboljši. Vem avto bi lahko imel bilokatero značko evropskih proizvajalcev potem bi bila vaša ocena brez pripomb. Še to me zanima. Kaj ima Cruz Daevoojevega, razen da se dela v novih tovarnah, katere je prodal GM in vaš naglas
l.p.
Jozko
Igo Sreda, 27. januar 2010, 20:04
Jožko se strinjam s teboj. Sam imam sicer Lacettija 5 vratnega in sem takoj ko se je Cruz pojavil na slo. trziscu dobil za cel teden domov na test (pac imam malo vez). Kako lahko "novinar" pise neumnosti. Ali se je mogoce vprasal iz kje izhaja notranjost? Opel Insignija je odstopila kar nekaj notranjih delov. Doloceni deli so celo isti v Cruzu in v Insigniji. Se pravi v Oplu so odlicni v Chevroletu pa ne al kako? Pa Opla odlicno poznam! Skratka sramotni clanek, ki kaze na to da ga je pisal nekdo ki ima rad prestizne drazje modele (razvajano dete) in ki da veliko na znamko. Jaz osebno Cruza primerjam z Octavio ko je prisla na trzisce. Passat - Octavia, Insignia - Cruz. S tem da je Cruz ce se ne motim narejen na podvozju Astre.
Rene Forjanič Ponedeljek, 1. februar 2010, 16:20
Chevrolet cruze je bil razvit z mislijo na globalen avto. Osnova (platforma) res izhaja iz evropske astre, večina oblike oziroma tehnike pa je bila razvita v Koreji in drugod po svetu. Lastniška struktura GM-a je precej zapletena, zato se vanjo ne bom spuščal, ker bi bil moj odgovor predolg. V članku je Daewoo omenjen zgolj kot 'opomin' na pretekle čase, ko smo Slovenci Korejce poznali kot dobre igralce namiznega tenisa in ne kot spretne poslovneže ali dobre izdelovalce avtomobilov. Od takrat se je marsikaj spremenilo, med drugim tudi korejska šola oblikovanja. Res je tudi, da si insignia in cruze delita dobršen del notranjosti, ki pa med sabo nikakor nista primerljivi, tako iz kvalitetnega kot tudi oblikovnega vidika, čeprav niti notranjost insignie ni tako kvalitetna kot pri cenovno primerljivi konkurenci. Cruze je, sploh če pomislim na ugodno ceno, dober avto, za nezahtevne morda celo najboljši. Kljub vsemu pa ga ne gre primerjati niti s Škodino octavio. Pri slednji gre konec koncev le za nemško šolo obdelave materialov, kar se najbolj pozna na končni ceni.
Igor Torek, 2. februar 2010, 09:26
Ja ampak pri Skodi Octaviji sem mislil v trenutku ko je prisla na nase trzisce - pred cca 13 - 14 leti.
Mare Sobota, 6. februar 2010, 18:33
Men ni všeč :)
jeff Nedelja, 21. februar 2010, 18:19
Na Cruza sem presedlal z golfa4. Moram reči, da je Cruze občutno slabši avto kot sedem let star Golf. S člankom se povsem strinjam, dodal bi še dokajšnjo nepreglednost, predvsem pogled vzvratno. Pa tudi relativno majhen prtljažnik glede na velikost avta. Tisti, ki ni preizkusil boljšega avtomobila bo pa s Cruzom vsekakor zelo zadovoljen.
franc Ponedeljek, 22. februar 2010, 11:26
kakšna je cena in kaj ima osnovno vsebi ali mislim osnovno opremljen
Leon Četrtek, 25. februar 2010, 11:53
Sam vozim cruza in sicer z maksimalno opremo in najmočnejšim dieslom. Prej sem vozil golf4 in kot je omenil jeff, da je nezadovoljen s cruzom, hja, odvisno katerega cruza si kupil. Zame namreč primerjave z golfom ni. Cruze je občutno boljši. V vseh pogledih (in ja, tudi golf je bil bolj ali manj podobno opremljen). Vzratno se vozi čisto ok, posebej, če imaš park senzorje. Logično pa je, da ima avto rit, golf pa je nima in logično, da je preglednost manjša. Pri vsakem avtu, ki ima rit, je manjša preglednost. In ne, nimam kaj čez golfa, je super avto, ampak vseeno. Raje imam cruza. Za ceno, ki se ponuja, dobiš največ. Vsak avto s podobno opremo stane mnogo tisočakov več. In logično, da je slabša kvaliteta. Kar pa se pospeškov tiče pa je malokateri avto močan, kot najmočnejši diesel. Na primer, passat, golf, audi, škoda in podobni, ki imajo isto ali podobno konjev, imajo za pol sekunde ali več slabše pospeške. Z istimi konji je samo honda in bmw močnejši. Seveda pa ima tudi slabosti. Pogrešam šesto prestavo, kar je že omenjeno in bi avto porabil malo manj (mimogrede, meni povprečno pije 6-6,5l in se dosti vozim po avtocestah in hribih), ima turbo luknjo, kar pomeni, da če nimaš najmanj 1500 obratov, avto res nikamor ne potegne (to je velika greška), prtljažnik bi res lahko bil večji pa mogoče še kakšna greška, ampak načeloma je pa zelo dober avto in za malo denarja dobiš veliko. Če pa komu res vse pomeni, da mora biti "znan" znak na maski avtomobila, potem pa naj da 10.000 € ali pa še več zanj, js ne bom. Zame je avto še vedno potrošni material in za vozit, ne za gledat :) In ko sem ravno pri gledanju. Ko se pripeljem kam, cruze pobere precej pogledov. In predvidevam, da ne zato, ker bi bil napačen :)

Osebno sem zelo zadovoljen s cruzom. In Jeff, sem vozil že dosti "boljše" avte, ampak ne moreš primerjati avta za 50.000 € in avta za 18.000 €. Samo za primerjavo. Golf z isto oz. podobno opremo pride okrog 24.000 €, jaz pa sem dal za svojega 15.700 €. Razlika, a?! Kakor komu.

@Franc: osnovni model mislim, da je bencinec 1.6 z mislim, da 115 konji. Tudi tega sem vozil, ampak ga moraš res priganjati, ker je avto težak. Ampak nekako gre, seveda pa je poraba kar večja. Osnova oprema ima tudi precej, vsaj kar se varnosti tiče, nima pa "luksuza". Osnovna oprema na primer nima klime, zadnja vrata se odpirajo ročno, display je manjši, nima tempomata, senzorja za dež, mislim, da nima upravljanja radia na volanu in še kakšna malenkost bi se našla. Na uradni strani od chervolet-a mislim, da je primerjava opreme, ampak se lahko razlikuje od avtohiše, do avtohiše, ker zase vem, da sem ga precej ugodno dobil.

Lp, Leon
Tadej Rotar Sobota, 27. februar 2010, 23:41
Cruz ima zelo dober design in mi je zelo vsec.Aveo je tudi zelo lepo oblikovan in cenejsi, zato bo po mojem boljse sel v prodajo.Sedel sem v Cruza in bil enostavno navdusen.Se malo zasluzim in ze ga peljem.Se ze veselim. LP Tadej
Renato Nedelja, 28. februar 2010, 00:18
Ja tudi jaz ga imam(edina pripomba namesto Evropskega sem dobil CD za Španijo) in zanima me varnost,udobje in cena. Ta CHEVROLET vse to ima.
Vse ostalo je bla,bla.. gospodje.
bžk Četrtek, 4. marec 2010, 14:48
Tudi jaz sem zadovoljen - imel sem racerja, nubiro 1.6 karavan, sedaj pa lacettija karavan dizel. Mislim, da so to avti, ki so bili zaradi korejskosti zapostavljeni, z vstopom Chewroleta pa se je tudi to spremenilo. Je pa lacetti v primerjavi z nubiro zelo izboljšan, predvsem podvozje je malo trše, motor ima pa itak "navora za prodajat". Primeren je tudi za nedivjake, ker s četrto lahko mirno in pod 2000 vrtljajev voziš po mestu. je pa to tudi edini moj avto, s katerim sem s pametno avtocestno vožnjo naredil 1000km z enim tankom. Na novega pa bom še malo počakal, ker ja ta še v garanciji, tako da o Cruzu ne vem nič več kot testno vožnjo, a novi bo skoraj gotovo spet Chewrolet. lp
Robi Četrtek, 18. marec 2010, 12:36
Vsi tej testi so popolnoma brez veze, ker so novinarji pač pristranski. Najbolj zanimivo mi je bilo, ko sem pred časom prebral test Captive, kjer so jo na testu grajali, istočasno pa so na testu hvalili Antaro. Za tiste bolj neuke sta Captiva in Antara identična avtomobila, na istih plathormah, z istimi motorji, delana v isti tovarni, če da ima slednja značko od opla, prva pa Chevroletovo.
roberts Sobota, 15. maj 2010, 15:34
OBLEKA ŠE NE NAREDI ČLOVEKA. To je pravi izraz za ta avto. Navzven je krasen avto. Zelo lep. A kaj, ko pa je končna izdelava klavrna. Sem lastnik Cruza 2.0 vcdi (150 km) LT in govorim iz izkušenj. Samo en primer. Zadnja prema se premika levo-desno za centimeter in več. Na servisu pravijo, da je normalno, ker silenbloki so mehki. V vožnji pa te vsak manjši veter vrže iz smer, tako da moraš biti zelo pazljiv med vožnjo in vedno znova z volanom koregirati smer. Groza! Še stare katre ni tako premetavalo. Tudi pooblaščeni serviserji so zelo slabi. Večkrat bil pri njiz za isto napako in nič. Razočaran nad vozilom. Raje dodati malo več denarja in kupiti pravi avto. Ta cena za tak avto je še prevelika!
Bole Petek, 28. maj 2010, 10:49
oj, mam cruza 1.8 ls+wqs in sem čist zadovoljen, ampak :
- pije cca 8.5 l
- volan občutno premehak oz. nekomunikativen

drgač pa zadovoljen
če bi zdej kupval, bi vzel 125km dizla pa ga čipal :)

Iskalnik rabljenih vozil

Išči

E-novice s področja avtomobilizma - prijava / odjava
Zvezdne steze Denis Avdič
Video trening varne vožnje
Video test Renault scenic dCi 110 EDC bose
Video test audi A8 3,0 TDI quattro
Domača predstavitev kia picanto
Domača predstavitev citroën DS4
Video test fiat punto evo
Reportaža - Vzhajajoča dežela avtomobilov

Moj kotiček